On tullut vähän piiiiiiiiiiitkä tauko tähän blogin päivittämiseen. Ei siihen mitään järjellistä syytä ole, kunhan vaan oon niin laiska Viaton


Salilla oon käynyt ahkerasti, 2-3 kertaa viikossa. Nyt on uintiin tullu pieni tauko, en oo olevinaan ehtiny...seliseli...

On sitä sen verran jo edistystä tapahtunut, että oon moneen laitteeseen jo saanut lisätä painoja ja toistokertoja Hymy

Kovasti tänäänkin työnsin jalkaprässiä, siinä kiloja jo "huikeat" 35... (siis mulle tositosi huikeat!). Ja hei, mie sentään aloitin 25 kilosta...

Kummasti aina vaihtelee se "inhokkihomma" joka kerta. Monesti oon inhonnu tehdä takareisiä tai sitä rintalihas-härveliä, mutta mutta... Nyt on superinhokki hommaa vinot vatsalihakset! Jalka suussa  Jestas miten ottaa koville vatkata sitä 5kg levyä puolelta toiselle. Ja samalla kun pitäis pitää napa kiinni selkärangassa (hehheh... ovat vaan niin kaukana toisistaan!)  No, voihan se olla, että siihenkin vaikuttaa se, että oon lisänny toistoja nyt 3x25 (alotin 3x15). Jospa se siitä vielä menis paremmin joku päivä.

Se mikä minnuu ärsyttää, on ettei kiloja oo juurikaan pudonnu! Tukittu  Se pomppii tuolla 3-4 kilossa koko ajan...

Toisaalta, ahterin ympäriltä on hävinny 4 senttiä ja reidestäkin jo 2 senttiä (ja voin kertoo, että niissä on vieläkin varaa pudota ihan yllinkyllin!)


Tässä on nyt ollu synttäreitä ja huomenna on taas yhet synttärit. Onnea äitin kullat, 15v!!! Eli kakkua on syöty hyvin.

Muutenkin nuo viikonloput näyttää olevan mulle yks kompastuskivi... Launtaisin ostan karkkipussin hyvällä omalla tunnolla. Ei siinä mitään jos se siihen jäisi, mutta tulee kaikkea muutakin ylimääräistä naposteltua... Ja niitä saunalonkkuja...Silmänisku


No,  periks en anna! Kyllä sitä varmasti on kesään mennessä muutama kilo enemmän lähteny ja paikat vähän kiinteämmät, jos tällä menolla jatkan... Tahtoa on. Pusu